Jeśli zakupiony produkt nie spełnia Twoich oczekiwań, masz 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania przesyłki na dokonanie zwrotu.

Wystarczy wypełnić poniższy formularz zwrotu, a następnie odesłać go wraz z produktem na adres podany w formularzu. My zajmiemy się resztą formalności.

POBIERZ FORMULARZ ZWROTU

.

.

.

REKLAMACJA PRODUKTÓW

W sklepie internetowym klient ma możliwość złożenia reklamacji w dwóch formach:

Pisemnie – Klient może przesłać reklamację na adres PATKO HANDMADE Patrycja Detmerowska, ul. Raciborska 12/18, 44-200 Rybnik.

Reklamacja powinna zawierać opis problemu oraz informacje umożliwiające identyfikację zamówienia (np. numer zamówienia, dane kontaktowe).

Elektronicznie – Reklamacja może zostać przesłana w formie elektronicznej, np. za pośrednictwem formularza kontaktowego dostępnego na stronie sklepu lub poprzez wiadomość e-mail. Klient powinien opisać problem oraz podać dane, które pozwolą na identyfikację zamówienia.

Przesłanie lub zwrot produktu w ramach reklamacji powinno nastąpić na adres PATKO HANDMADE Patrycja Detmerowska, ul. Raciborska 12/18, 44-200 Rybnik.

Sklep zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji w możliwie najkrótszym czasie, nie później niż w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia jej otrzymania.